Máte dotazy nebo potřebujete pomoc? Pomůžeme vám.

Časté dotazy

Nakupujte u Sellpy

Pokud litujete svého nákupu, můžete položku vrátit do 30 dnů, za předpokladu, že je visačka neporušená a položka je ve stejném stavu. Náklady na vrácení závisí na vaší zemi. Etiketu můžete získat v sekci objednávek na vašem Sellpy profilu. Etiketa na vrácení vám bude zaslána ve formátu PDF. Vrácení peněz bude zpracováno do 14 dnů od doručení položky do našeho skladu. Po zpracování vrácení peněz obdržíte potvrzovací e-mail a vrácení peněz bude provedeno do 3 dnů.

Stížnost nahlásíte prostřednictvím svých objednávek na svém profilu Sellpy. Vyberte položku, kterou chcete inzerovat, a postupujte podle pokynů. Odpověď od nás obdržíte do 1-2 pracovních dnů. Nevracejte zboží, dokud neobdržíte naši odpověď. Pokud se váš balíček ztratil nebo poškodil během přepravy k vám, kontaktujte náš zákaznický servis.

Čas doručení vaší objednávky je k dispozici u pokladny a na stránce objednávky. Jakmile bude balíček doručen přepravní společnosti, můžete jej sledovat až k vám. Předpokládanou dobu dodání uvidíte v nákupním košíku před dokončením nákupu a v potvrzení objednávky. Vaše objednávka bude odeslána způsobem doručení, který jste zvolili při platbě.

Kredity se používají jako platební metoda na Sellpy a lze je získat výměnou podílu z prodeje (5 % navíc k nákupu) nebo zakoupením dárkové karty. Sellpy Kredit má hodnotu 1 CZK a je platný jeden rok.

Pokud vaše objednávka chybí nebo je poškozena během přepravy k vám, můžete to samozřejmě nahlásit společnosti Sellpy. Společně s přepravní společností prošetříme, co se stalo, a vrátíme se s řešením. Obraťte se na náš zákaznický servis pro pomoc, použijte chat pro nejrychlejší řešení.

Pokud byla jednotlivá položka poškozena nebo chyběla, když vám byla objednávka doručena, zaregistrujte stížnost prostřednictvím svého profilu Sellpy. Když vaši stížnost zkontrolujeme, obdržíte zpětnou vazbu prostřednictvím e-mailu.

Prodávejte se Sellpy

Sellpy se postará o celý proces prodeje vašich položek – takže vy nemusíte. Stačí si objednat naši modrou tašku Sellpy, zabalit do ní věci, které chcete prodat, a tašku Sellpy nám poslat zpět.

Zabalenou tašku Sellpy nám zašlete buď vyzvednutím u vás, nebo prostřednictvím poštovního agenta, podle toho, kde bydlíte. Vyzvednutí při rezervaci nic nestojí.

Když si koupíte tašku Sellpy za 29 SEK, je zahrnuto poštovné a vyzvednutí. Za zboží prodané za méně než 500 SEK získáte 40 % hodnoty. U zboží nad 500 SEK získáte 70 % z částky nad 500 SEK, což znamená, že tím více dostanete zpět, čím dražší zboží je. Cena inzerce je vždy 12 SEK za kus.

Vážíme si veškerého zboží, které jste zabalili. Do prodeje se dává zboží, které je celistvé, čisté a lze jej prodat za více než 50 SEK. Budete informováni o zboží, které bylo vytříděno a má být zasláno našim recyklačním partnerům. Do 3 dnů můžete požádat o přehodnocení těchto položek. Znovu je zkontrolujeme s dalšími informacemi od vás. Pokud je zboží stále považováno za neprodejné, můžete si jej nechat poslat domů.

Obsah inzeráty můžete kdykoli změnit. Klikněte na inzerát a zvolte "Upravit" pro aktualizaci nebo přidání informací. Pokud chcete, abychom provedli změny, například nové fotografie, můžete poslat žádost o změnu prostřednictvím inzerátu. Jakmile bude reklama připravena, budeme vás kontaktovat a budete moci reklamu znovu zkontrolovat.

Ano! Položky můžete kdykoli vrátit, pokud nebyly prodány nebo darovány našim recyklačním partnerům. Chcete-li vrátit položky, které jsou na prodej, zrušte prodej v nabídce položky a zaplaťte poplatek za zařazení a zpáteční dopravu.

Kontaktní údaje

Napište nám
Rychlá odpověď

Náš zákaznický servis vám rád pomůže!

Jsme vám k dispozici každý všední den mimo státní svátky 9-17

E-mail

Popište, s čím potřebujete pomoci, a uveďte číslo objednávky nebo prodej, kterého se týká.

hello@sellpy.cz

Ozveme se vám během 3-4 pracovních dní